Circa noi - HEBEI SEAWELL IMPORT & EXPORT CO.,LTD

Hebei Seawell hà cuminciatu à realizà l'affari internaziunali di candele da 2005. A cumpagnia hè a sede in Shijiazhuang, Hebei.Più ancu, avemu a nostra propria fabbrica di candele in Tianjin è Qingdao, chì anu digià passatu a certificazione ISO9001, CE è ROHS.A nostra cumpagnia hà un sistema di gestione di qualità cumpletu è scientificu, dunque a nostra integrità, forza è qualità di u produttu hè ricunnisciuta è sustinuta da l'industria.U nostru attellu hà una dimensione di 20.000 metri quadrati, cù più di 400 travagliadori qualificati è esperti prufessiunali per surveglià e catene di produzzione, in modu di assicurà chì ogni merce esce cun alta qualità è currisponde à e richieste di i nostri clienti.

In Seawell, credemu chì l'efficienza porta un serviziu megliu per i clienti.Dunque, più di u 90% di l'ordine pò esse cumpletu in 20 ghjorni.A nostra fabbrica hà più di una media di 100 cuntenituri di pruduzzione per mese, a produzzione di u climax hà ancu righjuntu 115 cuntenituri in uttrovi di u 2008.

Duranti l'ultimi anni 16, avemu servutu i clienti da quasi tutti i sette cuntinenti, cumpresi USA, UK, Danimarca, Australia, Canada, Germania, Spagna, Emirati Arabi Uniti, Angola, Madagascar, Yemen, Pakistan, etc.. A nostra candela I prudutti includenu a maiò parte di i tipi di candele di vasetti, candele cuniche, candele di pilastri, candele luminose, candele d'anniversariu, candele d'arte, è ponu esse fatte da qualsiasi materiale di candele cumune cum'è cera di paraffina, cera di palma, cera di soia, cera di coccu, cera d'api, etc.

Ultimu, ma micca menu menu, avemu una squadra appassiunata, gestori ben sperimentati è un capu prufessiunale chì hà impegnatu in l'industria di u cummerciu internaziunale per più di 28 anni.Sutta l'indicazione di u nostru capu è u principiu di a cumpagnia, avemu sempre mantene u nostru scopu cum'è suddisfà i nostri clienti è sviluppà mercati putenziali.

Sè vo avete qualchi interessi, per piacè ùn esitò à cuntattateci à traversu u ligame, è vi sò assai benvenuti à visità i nostri fabbrichi.Semu fede chì ùn vi dispiace micca per avè fattu noi cum'è a vostra scelta finale.


Tempu di post: 08-May-2021