Introduzione di candele profumate è cunsiglii per l'usu di candele

A cannila profumata appartene à una spezia di candela artigianale, hà parechje apparenze è ponu esse fatte in quasi tutti i culori cum'è richieste di i clienti.

In quantu à i nostri prudutti di candele, a maiò parte di elli cuntenenu oliu essenziale vegetale naturali, emette una fragranza piacevule mentre brusgiate, è hà l'effetti di cura di bellezza, calmante i nervi, purifica l'aria è elimina l'odore peculiar.A causa di e diffirenzii di prughjetti di materiale è tecnulugia di trasfurmazioni, u prezzu di una candela profumata di solitu serà più altu di a candela luminosa illuminante normale.

Hè cunsigliatu di abbandunà uni pochi di gocce di l'oliu essenziale di lavanda o di jasmine in l'acqua mentre si immerge in u bagnu, o accende candele profumate à fiancu, l'effetti di rilassante seranu incredibili.

I candele scented ponu esse rinfriscati per più di una ora prima di esse illuminate per rallentà u calore.Per prevene a vita di serviziu di candele profumate, aduprate un clipper per unghie o forbici clip u wick di candela è tagliate a durata di questu à circa 3/4 prima di l'illuminazione.Dunque, a fiamma serà diminuita è u tempu di ardenti di candele pò esse aumentatu naturali.


Tempu di pubblicazione: 27-Sep-2021