Candele votive naturali di cera d'api

Breve descrizione:

Articulu: Candele votive di cera d'api
Materiali: 100% cera d'api
Misure: 45*50 mm
Wick : wick di cuttuni
MOQ: 6000 pezzi
Imballaggio: 4pcs / scatula, accettate persunalizati


  • Taglia:4,5 * 5 cm
  • Materiale:cera d'api pura
  • pesu:57 g
  • Wick:wick di cuttuni
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Articulu: cera d'apicandela votivas
    Materiali: 100% cera d'api
    Misure: 45*50 mm
    Wick : wick di cuttuni
    MOQ: 6000 pezzi
    Imballaggio: 4pcs / scatula, accettate persunalizati

    Questucandela votivahè fattu di 100% cera d'api pura, u materiale hè naturali, cusì quandu brusgiate nantu à a vostra casa hè a sicurità per a vostra salute. Cooperemu cù una splutazioni d'api situata in Cina, usemu solu cera d'api unica fonte, usendu cera d'api naturali pura, cusì chì a cannila hà un aroma dolce naturali, cum'è meli è un bellu culore giallu.

    Fatti a manu cù cura - versemu ogni candela in picculi lotti per assicurà a più alta qualità.U diametru è l'altitudine di a cannila pò esse ligeramente più chjuca di a dimensione listata perchè a cannila rinfrescà naturalmente in u moldu di candela.A cera di rinfrescante hè tirata da u moldu in modu chì ogni candela hè ligeramente più chjuca di u moldu stessu, chì aiuta ancu à furnisce una candela senza usura.
    Non-tossicu è sani Semu impegnati à creà prudutti chì sò benefizii per l'umanità è a terra!Ogni candela di cera d'api hè fatta di wick di cuttuni, chì hè carattarizatu da una struttura di filu di carta è ùn cuntene metalli pesanti o chimichi tossichi.
    Adatta à ogni occasione-persone cum'è stanze di candela, i nostri candele sò esattamente ciò chì avete bisognu per creà un spaziu còmode.I nostri candele ùn sò micca solu necessarii per creà una atmosfera, ma ponu ancu esse utilizati per l'interruzioni di energia, assai adattati per rigali à l'amichi è a famiglia, adattati per cerimonii è preghiere.
    A nostra squadra hè impegnata à furnisce u serviziu di u cliente è u supportu di più alta qualità.A satisfaczione di u cliente hè a nostra prima priorità!Semu sempre felici d'aiutà i nostri clienti cù tempu di risposta rapida è assicuranza di qualità.Apprezzemu i vostri feedback è vi incuraghjemu à cuntattateci!

    Scegliteci è sceglite a salute è a vita felice, perchè furnimu cera d'api di alta qualità è un bonu serviziu à tutti i nostri clienti.Speremu di furnisce u megliucandela di cera d'apiper tè!







  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi